І етап - підготовчий
2. Обгрунтування вибору. Визначення цілей та завдань.
3. Обрання рішення завдань.
•В даний час
соціокультурна ситуація
характеризується цілим рядом
негативних процесів, що намітилися у сфері духовного життя -
втратою духовно-моральних орієнтирів, відчуження від культури і мистецтва
дітей, молоді та дорослих, істотним скороченням фінансової забезпеченості
закладів культури, у тому числі і діяльність сучасних культурно-дозвільних
центрів.
•Проблема творчості стала в наші дні самою актуальною, тому
що саме творчі люди створюють щось нове, неповторне у всіх сферах людської
діяльності.
•Прагнення творити можна пояснити тим, що творчість часто
порівнюють з волею – спробувавши її одного разу, людина вже ніколи більше не
зможе жити без неї.
•Головне завдання вчителя – не пропустити творчу дитину,бо дуже
часто основними мірками школяра стає
шкільна оцінка, за якою губиться дитина, її багатогранний духовний світ. І тут
можна сказати словами великого педагога В.Сухомлинського:
«…коли
вам пощастить ці дрімаючі здібності пробудити, коли людина, яка сама на себе
махнула рукою, стане відмінником хоч із чогось – тут у вас, вихователю, найслушніший момент пробудити в школяреві
громадянську гідність...»
4. Складання плану реалізації.
5. Визначення можливостей:
- Сильні сторони
Бажання творити
Власний творчий потенціал
Підтримка колег
Потенціал дітей
Налагоджені зв’язки з ЦДЮТ, РБК, керівниками творчих
гуртків та колективів Добровеличківщини.
- Слабкі сторони
Брак
навчального часу, тобто загальна завантаженість учнів.
Залучення
до театру не носить масового характеру і значить, частина дітей залишається
поза цього виду діяльності.
Низька зацікавленість громадськості проблемами школи.
Відсутність тренінгів спрямованих на розвиток творчої
особистості.
ІІ етап – планування.
1. Збір та обробка інформації.
- методична література
- літературні твори
- відеоматеріали
- інтернет-сайти
2. Вивчення азів акторської майстерності.
3. Конструктивно-технологічний аспект.
- оформлення документації
- визначення місця тренувань
- технічні засоби
- підбір матеріалів
4. Спосіб представлення результатів.
- текстовий опис результатів
- діаграми
- презентація
- фотоальбом
- аудіо- та відезапис
5. Критерії оцінювання результатів.
1. Елементи акторської гри на шкільних святах.
2. Постановка тематичних мініатюр.
3. Створення хореографічно- літературних композицій.
4. Створення першого шкільного мюзикла "За двома зайцями
по-нашому"
5. Постановка новорічних
вистав.
6. Театралізовані
представлення
на районних конкурсах.
7. Діяльність гуортка
"Сучасник".
8. Виступи команди
КВК "ШАНС".
IV етап - Результативність.
Збірка сценаріїв та
мініатюр:
- Новорічний мюзикл "За двома зайцями"
- Новорічна вистава "Маша і Ведмідь рятують свято"
- Новорічна вистава "Новий рік у Солохи"
- Літературно-музична композиція "Я - жінка"
- Театралізоване представлення "Я з натури Голохвастов"
- Літературно-музична композиція "Бути людиною"
- Музично-літературна вистава "На Варвари"
- Мініатюри про школу:
"Новий рік у першому класі", "Внучка буде вчителькою",
"Суд над вчителькою"
"Лєна любить понити", "Мама в однокласниках", "Поминки",
"Агент в контакті", "Холодець".
"Суд над вчителькою"
- Мініатюри про українську статистичну сім'ю:
"Лєна любить понити", "Мама в однокласниках", "Поминки",
"Агент в контакті", "Холодець".
- Мініатюри про сучасну молодь:
"У дієтолога", "Самураї", "Побачення"
Немає коментарів:
Дописати коментар