Основні етапи реалізації проекту


І етап - підготовчий


1. Визначення теми, проблеми.


2. Обгрунтування вибору. Визначення цілей та завдань.
В даний час соціокультурна ситуація 
характеризується цілим рядом негативних процесів, що намітилися у сфері духовного життя - втратою духовно-моральних орієнтирів, відчуження від культури і мистецтва дітей, молоді та дорослих, істотним скороченням фінансової забезпеченості закладів культури, у тому числі і діяльність сучасних культурно-дозвільних центрів. 
Проблема творчості стала в наші дні самою актуальною, тому що саме творчі люди створюють щось нове, неповторне у всіх сферах людської діяльності.
Прагнення творити можна пояснити тим, що творчість часто порівнюють з волею – спробувавши її одного разу, людина вже ніколи більше не зможе жити без неї.
Головне завдання вчителя – не пропустити творчу дитину,бо дуже часто основними  мірками школяра стає шкільна оцінка, за якою губиться дитина, її багатогранний духовний світ. І тут можна сказати словами великого педагога В.Сухомлинського:
«…коли вам пощастить ці дрімаючі здібності пробудити, коли людина, яка сама на себе махнула рукою, стане відмінником хоч із чогось – тут у вас, вихователю, найслушніший момент пробудити в школяреві громадянську гідність...»


3. Обрання рішення завдань.

4. Складання плану реалізації.

5. Визначення можливостей: 

  • Сильні сторони

Бажання творити
Власний творчий потенціал
Підтримка колег
Потенціал дітей
Налагоджені звязки з ЦДЮТ, РБК, керівниками творчих гуртків та колективів Добровеличківщини.
  • Слабкі сторони 
            Відсутність досвіду роботи в складанні та реалізації проектів.
      Брак навчального часу, тобто загальна завантаженість учнів.
 Залучення до театру не носить масового характеру і значить, частина дітей залишається поза цього виду діяльності.
      Низька зацікавленість громадськості проблемами  школи.
          Відсутність тренінгів спрямованих на розвиток творчої особистості.


 ІІ етап – планування. 
     1. Збір та обробка інформації.
  •         методична література
  •         літературні твори
  •         відеоматеріали
  •         інтернет-сайти
     2. Вивчення азів акторської майстерності.
     3. Конструктивно-технологічний аспект.
  •         оформлення документації
  •         визначення місця тренувань
  •         технічні засоби
  •         підбір матеріалів
     4. Спосіб представлення результатів.
  •         текстовий опис результатів
  •         діаграми
  •         презентація
  •         фотоальбом
  •         аудіо- та відезапис
     5. Критерії оцінювання результатів.
    
     ІІІ етап - Реалізація.
     
     1. Елементи акторської гри на шкільних святах.
     2. Постановка тематичних    мініатюр.
     3. Створення хореографічно-          літературних композицій.
     4. Створення першого шкільного       мюзикла "За двома зайцями 
        по-нашому"
     5. Постановка новорічних 
         вистав.
     6. Театралізовані 
        представлення     
        на районних конкурсах.
     7. Діяльність гуортка 
        "Сучасник".
     8. Виступи команди 
         КВК "ШАНС".
                  


       IV етап - Результативність.
      
      Збірка сценаріїв та мініатюр: 
  •          Новорічний мюзикл  "За двома зайцями"
  •          Новорічна вистава   "Маша і Ведмідь рятують свято"
  •          Новорічна вистава    "Новий рік у Солохи" 
  •          Літературно-музична композиція  "Я - жінка" 
          (автор Михайленко Т.)
  •          Театралізоване представлення   "Я з натури Голохвастов"
  •          Літературно-музична композиція   "Бути людиною"
  •          Музично-літературна вистава  "На Варвари" 
          (автор Стоян А.)
  •          Мініатюри про школу: 
                 "Урок фізичної культури", "Вчителька української мови на побаченні", 
                 "Новий рік у першому класі", "Внучка буде вчителькою", 
                 "Суд над вчителькою"
  •          Мініатюри про українську статистичну сім'ю:
                 "Мама все розуміє", "Вступ до театрального університету", 
                 "Лєна любить понити", "Мама в однокласниках", "Поминки",
                 "Агент в контакті", "Холодець".
  •          Мініатюри про сучасну молодь: 
                  "Подруга спішить допомогти", "Ображається як дівчинка", 
                  "У дієтолога", "Самураї", "Побачення"  
   




Немає коментарів:

Дописати коментар