Портфоліо

загальні відомості


1.    Прізвище, імя, по-батькові:
Поліщук Людмила Василівна

2.    Дата народження:
 20 січня 1979 р.
3.    Назва закладу, в якому здобувала освіту, роки навчання:
Кіровоградський Державний педагогічний університет ім.В.Винниченка, 1996 – 2000 рр.
4.    Освіта:
Вища, вчитель початкових класів
5.    Педагогічний стаж:
13  років
6.    Стаж роботи в даній школі:
З 2003 року (10 років)
7.    Посада:
Педагог-організатор – з2003 року, вчитель художньої культури – з 2010-2011 н.р.
8.    Категорія:
Педагог-організатор – І категорія;
вчитель основ здоровя  – спеціаліст .
9.   Нагороди:
                  
Офіційні документи

Назва документа
Зміст
Ким виданий
Коли виданий

1.

Диплом
спеціаліста
Отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів

КДПУ
 ім. Володимира
Винниченка


16.06.2000.
2.

Трудова книга
Добровеличківська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2.прийнята порядком переведення з Добровеличківського ЦДЮТ.
Наказ № 1 райво 02 січня 2003 року
Наказ № 2 по школі 06 січня 2003 року


02.01.2003.

3.
Посвідчкння про підвищення кваліфікації
№2697
Підвищила кваліфікацію  на курсах педагогів-організаторів
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

28.11.2003.

4.
Посвідчкння про підвищення кваліфікації
№2436
Підвищила кваліфікацію  на курсах педагогів-організаторів
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

28.09.2007.

5.
Сертифікат про проходження курсу
№ 893883
Успішно пройшла сертифікаційний тест
«Цифрові технології»

Серпень
2011 року

6.
Сертифікат про проходження курсу
№ 1179
Пройшла навчання за курсом «Основи інформаційно-комунікаційних технологій»
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім.В.Сухомлинського


30.08.2011.
7.
Сертифікат про проходження курсу № KR 637

Пройшла підготовку за програмою «Безпека дітей в Інтернеті»

Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім.В.Сухомлинського

2012 рік

8.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації
№ 2136

Підвищила кваліфікацію в на курсах педагогів-організаторів

Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім.В.Сухомлинського

23 серпня 2012р.


2003 – 2010 р.р.                   Пошук ефективних шляхів роботи               шкільного самоврядування в  умовах
демократизації та гуманізації
               шкільного життя.

Перспективний план самоосвіти

Тема

Навчальний рік
1.
Особливості роботи педагога-організатора в умовах демократизації та гуманізації шкільного життя:
Ø Вимоги, що висуваються до особистості педагога-організатора ЛОТ та його роботи.
Ø  Поняття про робочий план-мережу.
Ø Особистий план роботи педагога-організатора.
Ø План-щоденник як одна з форм особистого плану педагога-організатора; їх різновиди.
Ø  Оптимальні умови для забезпечення ефективності планування роботи педагога-організатора.



2003 – 2004
2.
Створення стабільних та тимчасових органів учнівського керівництва в умовах демократизації та гуманізації шкільного життя.

2004 – 2005
3.
Форми залучення дітей до планування виховної роботи школи роботи Шкільної Дитячої Асоціації.

2005 – 2006
4.
Концепція освіти «Рівний-рівному», щодо здорового способу життя серед молоді України.
Методика освіти «рівний-рівному»:
v «Спілкуємось та діємо»;
v «Твоє життя – твій вибір»
v «Прояви турботу та обачливість»;
v «Знаємо та реалізуємо свої права».
v  

2006 – 2007
5.
Лідер та лідерство серед учнівської молоді.

2007 – 2008


Перспективний план самоосвіти педагога-організатора
Поліщук Людмили Василівни
на  2011 – 2016 н.р.

Проблемне питання:    Розвиток лідерських якостей учнів
               шляхом впровадження в практику
                                      досягнень сучасної педагогічної
                   науки.


Напрями роботи

Термін виконання
1.
Ознайомлення з психолого-педагогічною літературою з обраної проблеми. Відвідування бібліотек, інтернет-сайтів, робота з фаховими журналами, газетами.


2011 – 2012
2.
Добір та аналіз накопиченого матеріалу, використання нових методик в роботі з активом школи та в організації та проведенні заходів. Вивчення літератури по проблемі.

Проходження курсової перепідготовки.

2012 – 2013


Серпень

3.
Узагальнення накопичених педагогічних фактів. Проведення відкритих занять, засідань та заходів. Продовження вивчення літератури по темі.


2013 – 2-14
4.
Захист проектів учнями. Робота школи лідерів. Продовження вивчення літератури по темі.


2014 – 2015
5.
Підсумки самоосвітньої роботи, узагальнення спостережень, оформлення результатів, виступи по проблемі, що вивчалась, на засіданнях МО школи та районному МО.


2015 – 2016


Аналіз роботи над проблемним питанням

            Ідея створення Шкільної Дитячої Асоціації переслідувала мету – перетворити шкільну організацію самоврядування у виховний рух дітей та підлітків, який буде вчити знати, вчити діяти, вчити жити разом, вчити бути. Такі умови, може зробити спільна робота учнівського активу та вчителів з метою досягнення таких результатів, як:
ü  Пошук і підтримка творчих молодих людей, здатних стати лідерами;
ü  Участь учнів у просвітницьких та мистецьких проектах, що сприяють поширенню загальнолюдських цінностей та вихованню лідерських якостей;
ü  Виховання національної свідомості населення, патріотичного виховання молоді;
ü  Формування екологічної культури молодого покоління;
ü  Розвиток політичної культури молоді;
ü  Формування правової культури молоді;
ü  Участь в інформаційній роботі щодо негативних соціальних явищ (поширення ВІЛ/СНІДу, туберкульозу і інших соціально небезпечних хвороб; наркоманії; безпритульності; дитячої та молодіжної злочинності; проституції в молодіжному середовищі тощо);
ü  Реалізація державної молодіжної політики;
ü  Створення умов для саморозвитку особистості;
ü  Створення умов для співтворчості педагогів, учнів, батьків;
ü  Залучення батьків до співпраці;
ü  Привернення уваги громадськості до проблем молоді.

 Тому в 2003 році було створено дієву дитячу організацію – Шкільна Дитяча Асоціація (ШДА) «Всесвіт», яка стала абсолютно дієвою в результаті повного врегулювання її символіки, структури та плану роботи.

            Провідною метою та завданнями Шкільної Дитячої Асоціації стало:
v  Сприяння повному розвитку автономної, готової допомогти іншим, відповідальної та ідейної особистості; здатної самостійно приймати рішення і керувати своїм життям; активно турбуватися про людей і уважно ставитись до оточуючих;  здатної усвідомлювати наслідки своїх рішень, виконувати взяті зобов’язання і закінчувати почату справу.
v  Прагнення жити у відповідності зі своїми цінностями і дотримання демократичних ідеалів.
v  Розвиток людини, як особистості.
v  Розвиток здібностей особистості у всіх сферах – фізичній, розумовій, емоційній, суспільній і духовній.
v  Розвиток людини, як члена суспільства.
v  Розвиток розуміння інших і співучасті.
v  Виховання почуття приналежності до суспільства і усвідомлення себе його історії та еволюції.
Шляхом реалізації поставлених очікувань, завдань та провідної мети стала спільна проектна діяльність педагогів, учнівського та батьківського колективів і задіяної при цьому громадськості.


Проект – це …
§  Засіб управління, що має певні якості.
§  Система планових і реалізованих дій, необхідних умов і засобів, для досягнення певних педагогічних цілей.
Метод проектів полягає в співробітництві дітей з дорослими, створенні сприятливого середовища, в якому молода людина може експериментувати, вчитися на своєму досвіді і, таким чином, рости і розвиватися, стаючи унікальною особистістю, автономною, готовою допомогти, відповідальною і ідейною.
     
В 2010 – 2011 н.р. роботу ШДА «Всесвіт» було сплановано як реалізацію загальношкільних довгострокових проектів (які можуть містити в собі декілька короткотривалих проектів):
1.     Проект «Творча особистість»
Ідея: Формування творчої креативної особистості, яка володіє навичками самопізнання, самокорекції, самовиховання, що відкрита до сприйняття інших культур, цінує свободу, поважає людську гідність та індивідуальність, здатна до успішної самореалізації у сучасному житті.
Мета: Створити комфортне виховне середовище, що ґрунтується на демократичних засадах, співтворчості вчителів, учнів, батьків, спрямованої на внесення доцільних змін у напрямку творчого розвитку особистості.
2.     Проект «Я – Держава»
Ідея: Формування громадянської компетентності. Розвиток соціальної активності підлітків на засадах удосконалення учнівського самоврядування. Повага до прав людини.
Виховання громадянина – патріота України.
Мета: Підвищити рівень патріотизму, громадянської свідомості дітей. Пізнання національної культури
3.     Проект «Я – Природа»
Ідея: Виховання елементів екологічної культури школярів. Гармонійне співіснуванні з природою та зв'язок з національними традиціями. Навички екологічного партнерства.
Мета: Пробудити в учнів особисте бажання берегти природу, примножувати її багатство. Гордитися чистотою свого селища, самим про неї дбати
4.     Проект «Я – Праця»
Ідея: Сформованість потреби у праці. Усвідомлення дітьми значущості праці, потреби в трудовій активності та творчій праці.
Мета: Профорієнтація школярів.
5.     Проект «Я – волонтер»
Ідея: Виховання небайдужості через благодійність.
Мета: Сприяти підвищенню мотивації до волонтерської діяльності, оволодінню основними знаннями та вміннями, необхідними для здійснення волонтерської роботи, а також розвиток соціальної активності, навичок усвідомленого та активного вибудовування власного життя.
6.     Проект «Я – Європейський Союз»
Ідея:Розвиток у школярів рис  толерантної особистості, яка спроможна жити й орієнтуватися в динамічному сучасному світі.
Мета: допомогти сформувати школярам власну позицію  щодо Європейської інтеграції і усвідомити своє місце у цьому процесі.
7.     Проект «Хай зірки не гаснуть!» (Додаток №7)
Ідея:Створення позитивного іміджу НВК та ШДА «Всесвіт»
Мета: Показати громадськості  навчальні, творчі досягнення, участь та перемоги в предметних олімпіадах.  Сприяти вихованню в учнів прагнення до самодисципліни, громадської активності та творчості.

Використання проектів у роботі самоврядування дозволило включити в цей процес велику кількість школярів та організувати співпрацю вихователів та вихованців через активну та творчу діяльність.  Невеликий проміжок часу вже показав, що проектна діяльність
ü  розвиває вміння, здібності, мислення школярів;
ü   відкриває нові можливості та розкриває прихований потенціал кожного;
ü   допомагає вдосконалюватися, розвиватися;
ü   надає можливість ставати впевненим, аргументувати власну точку зору, розкривати своє «Я»;
ü   виховувати в собі лідера, відповідальність за прийняті рішення.
Результативність
Організація проектів
Кожен проект має двох кураторів – лідера ШДА і вчителя та ініціативну групу, яка складається з учителів НВК, учнів та, за бажанням, батьків. Це дає змогу співпраці трьох важливих ланок виховання та взаємоповаги між дорослими та дітьми.
Перед стартом проектів складається план дій, кошторис, проводиться рекламна акція в селищі. Протягом цієї діяльності діти вчаться бути самостійними, організованими, впевненими у правильності своїх рішень та дій. Вчаться правильно і доцільно розподіляти кошти.
Актуальність, практичне значення та результативність проектів
Реалізувати  проект не можливо без партнерів – громадськими організаціями району. Шкільна Дитяча Асоціація набула значення громадського осередку селища.
Акцією «Зробимо Добровеличківку чистою!», яка була організована спільно учнями нашої школи, селищною радою та районною адміністрацією, зацікавились більшість жителів селища. Результат – благоустрій селища.
Ведеться тісна співпраці з органами державної влади в районі. Спілкування з дорослими лідерами виховує у дітей  бажання самим стати такими ж. Так, зараз ведеться обговорення ідеї стажування кращих дитячих лідерів в районній державній адміністрації.
Великого розмаху набула волонтерська діяльність, протягом року вже проводиться не одна і не дві, а декілька волонтерських акцій, до яких залучаються учні інших шкіл селища. Це приносить свої позитивні результати – допомога ветеранам, пристарілим, збір коштів онко-хворим дітям та участь в акції «Серце до серця»
Важливим завданням є виховання молодих людей в дусі спільних європейських цінностей, сприяючи встановленню гарних стосунків з однолітками за кордонами, європейськими молодіжними неурядовими організаціями та підтримка курсу України на інтеграцію в європейську спільноту. З цією метою започатковано проект «Я – Європейський Союз», який підтримали і учні і батьки. Результат – лідери ШДА стали учасниками міжнародних проектів «Весняна Рига», «Будапешт – перлина Дунаю», проекту КОІППО «Центр України – Центр Європи», Єврофесту, організованого ОЦДЮТ та ін..
Пріоритет проектної діяльності в тому, що кожна дитина може бути задіяна в загальношкільних заходах. Завдяки рейтинговій системі, є змога проаналізувати роботу окремих колективів, міністерств,  визначити недоліки, можливість на наступний раз працювати з урахуванням накопиченого досвіду. Кожен учень має змогу розвивати свої інтереси, здібності, через участь у тематичних тижнях, передбачених проектами, осмислювати моральні норми і правила. Набувати досвід морально – ціннісного ставлення до навколишнього світу, до людей,до самого себе. 
Тому основне  завдання, яке ми ставимо перед собою зараз -  дослідження навколишнього буття в проектній формі, ініціювання і підтримка нових проектів.
Вплив проектів на розвиток самоврядування, виявлення та навчання лідерів, на виховний процес  НВК та стосунки з батьківською громадськістю  відстежується через опитувальники, анкети та моніторинг. 

1.    Використання технологій
§  Групові  (колективні)
§  Індивідуальні
§  Колективно-творчі справи
§  Ігрові:  навчальні, тренувальні, узагальнюючі; пізнавальні, виховні, розвиваючі;
                          репродуктивні, продуктивні, творчі
§  Інтерактивні
§  Інформаційно-комунікаційні
§  Мультимедійні
§  Проектна діяльність

2.    Розробка, організація та проведення тематичних тижнів


Вересень  –  Тиждень знань Правил   дорожнього руху 
        Олімпійський тиждень
        Тиждень партизанської слави
        Тиждень самоврядування

 Жовтень  –   Тиждень  «Милосердя»
        Тиждень українського козацтва:
        Тиждень  осінніх традицій

 Листопад  – Тиждень здорового способу життя
       Тиждень ОБЖ „Пожежа”
       Тиждень українських традицій
       Тиждень шкільної пресси

 Грудень  – Тиждень військово-патріотичного виховання

Січень  –  Тиждень ОБЖ «Твоє життя – твій вибір»

Лютий  –  Тиждень «Ми громадяни»
         Декада патріотичного виховання
         Тиждень зимових традицій

 Березень  –  Тиждень родини
         Тиждень весняних традицій
                   
 Квітень  –  Тиждень веселих розваг
     Тиждень ОБЖ «Цивільна оборона»
     Тиждень екологічного виховання
                                                                                                             
  Травень  –  Декада «Зірка памяті»
         Тиждень країн Європи
         Декада  шкільних традицій

 ЧервеньОздоровчий майданчик «Капітошка»
                                                                                                    
3.    Організація та проведення свят, конкурсних прог
 Новий рік                                                        
Святий Миколай                                              
Осінній ярмарок                                                  
 Зимові розваги                                                    
Нумо, хлопці!

4.    Відкриті заняття, заходи
2011 – 2012 н.р.
Ø Конкурсна програма «Міс Осінь»
Ø Вікторина «Чи знаю я правила дорожнього руху?»
Ø Вікторина «Пожежна безпека»
2012 – 2013 н.р.
Ø Тематична лінійка на тему:  «Твоє життя – твій вибір!" «Ми – громадяни, патріоти своєї держави»
Ø Тренінг «Моє майбутнє»
Ø Перерва соціальної реклама
Ø Кінолекторій «Правда про куріння»
Ø Свято до Дня Святого Валентина
Ø Конкурсна програма «Нумо, хлопці!» до Дня Захисника Вітчизни
Ø Заняття з лідерами «Хто такі «МИ» ?!»
Ø Свято до дня Восьмого березня

5.    Співпраця з класними керівниками та класоводами
§  Вересень Посвята в пятикласники
§  ЖовтеньПосвята в першокласники
§  Грудень – Новорічні свята
§  Протягом року –  програма «Адаптація пятикласника»
§  Протягом року  - програма «Четвертокласник – надійна зміна»

6.    Школа лідера «Лідерство – запорука успіху»
Мета: сприяти активізації соціально-педагогічних функцій особистості лідера, спрямованих на позитивну творчу реконструкцію соціокультурного оточення однолітків у сфері комунікації та дозвілля.
Завдання:
         ознайомлення підлітків з теоретичними основами та принципами розвитку лідерства;
         розвиток у підлітків навичок самоаналізу, аналізу організаторських здібностей та своїх нереалізованих можливостей;
         спрямовування підлітків на роботу над собою, на здійснення своїх намірів щодо розвитку своєї особистості, розвитку лідерської позиції;
         формування у підлітків
            навичок співпраці в команді;
         стимулювання творчої і соціальної активності та ініціативи підлітків;
         допомога підліткам у розвитку сили волі і морально-психологічних якостей, необхідних для того, щоб стати успішними в житті, в повній мірі реалізувати лідерський потенціал;
         надання можливостей для самореалізації  в якості лідера і              менеджера самостійного соціального проекту, програми.
Навчально-тематичний план
Вступ:
§  Мета і завдання програми.
§  Генеральна Асамблея ООН про активну участь дітей та молоді у створенні світу
Теорія:
         Лідер та лідерство
         Основи ефективного лідерства
Практика:
         Мистецтво спілкування лідера. Лідер та його команда.
         Імідж лідера.
         Участь у прийнятті рішень. Лідер – організатор однолітків.

Теми для школи лідерів6
1.     Курс “Ми громадяни України.
Я і ми – як жити разом:        
§  1. Соціальні норми.
§  2.На шляху до успішного спілкування
§  3.Вміння  висловлюватись і переконувати
§  4. Як люди сперечаються і ведуть переговори        
§  5. Як поводитись в конфліктній ситуації
Як громадяни можуть впливати на владу:
§  1. Як зробити найкращий вибір.
§  2 . Для чого і як громадяни об'єднуються.
§  3. Як громадяни беруть участь у житті суспільства та  захищають свої права
§  4. Демократія починається зі школи.

2.     Програма факультативного курсу “Рівний-рівному” :
§  Модуль “Спілкуємось та діємо”
§   Модуль “Знаємо та реалізуємо свої права”.

7.    Виступи, доповіді
Ø 2011 – 2012 н.р.  «Навчання та виховання лідерів
1.Лідерство як соціально-психологічний феномен

У суспільстві  успішність розвитку  ринкової економіки багато в чому залежить від уміння працювати в умовах конкуренції: швидко реагувати на зміни, що відбуваються, аналізувати інформацію і на її основі прогнозувати подальший хід подій, приймати адекватні рішення та діяти відповідно до них. Тому розвиток соціальної активності, цілеспрямованості, вольових якостей необхідно починати вже з дошкільного віку, особливу увагу, приділяючи вихованню впевненості дитини у власних силах.

Діти - лідери іноді більшою мірою, ніж педагогічний персонал, задають тон життя. Авторитет таких дітей і сила їх впливу на ровесників часто перевершують вплив дорослих. Навряд чи, наприклад, необхідно допускати, щоб у ролі офіційно обраного лідера колективу виступав малоавторітарний учень, який не користується підтримкою своїх однокласників.
А.С. Макаренко, В.А. Сухомлинський та інші педагоги спеціально підкреслювали, щоб до органів самоврядування колективу входили авторитетні й шановані школярі.
Лідер - це особистість, за якою всі інші члени групи визнають право брати на себе відповідальні рішення, що зачіпають їх інтереси і визначають напрям і характер діяльності всієї групи. Таким чином, будучи найбільш авторитетною особистістю, лідер реально відіграє центральну роль в організації спільної діяльності та регулюванні взаємин у групі.
На відмінну від керівника, що займається офіційною організацією всієї діяльності групи та управлінням нею, лідер виникає спонтанно внаслідок психологічних відносин, що виникають у групі з точки зору домінування - підпорядкування. Лідер може бути, а може і не бути офіційним керівником групи. Оптимальним є випадок збігу лідера і керівника в одній особі.
2.Важливі засоби та методичні основи виховання лідерів дитячого колективу

    У психолого-педагогічній літературі обговорюється питання про шляхи розвитку лідерського потенціалу особистості на різних вікових етапах. Існує дві точки зору. Перша припускає, що лідером потрібно народитися, що навчання й виховання не грають ніякої ролі. Друга точка зору полягає в тому, що і на вроджені здібності впливають умови життя і характер виховання. Якими б природними задатками не володіла від народження та чи інша людина, сформувати їх на основі певних здібностей можна лише в діяльності. Тому, щоб сформувати у дитини нову рису особистості, перш необхідно створити ситуацію в якій би дитина вперше пережила  відповідний психологічний стан, а потім цей стан закріпити, зробити стійкою рисою особистості дитини. 

Таким чином, основним двигуном людської діяльності є потреба, тому для розвитку лідерського потенціалу дитини необхідно створити умови, які вимагають прояву дитячої активності. Поштовхом до розвитку лідерських якостей можуть стати спортивні або інтелектуальні (командні або індивідуальні) ігри-змагання, що вимагають спритності, точності, швидкості рухів або точності і швидкості запам'ятовування і відтворення інформації.

Особистість дитини немов виростає в успіху, в той час як невдача змушує його згортатися, замикатися від усвідомлення своєї другорядності. Ю.Є. Лук'янов пише: «Успіх окрилює дитину, сприяє виробленню в нього ініціативи, впевненості у своїх силах, забезпечує надалі формування характера борця, який вірить у свої сили» . 
Таким чином, секрет виховання лідерських якостей полягає в успішності дітей, їх відчуття свого росту й руху вперед. Педагоги і батьки повинні знаходити будь-яку можливість похвалити дитину, підтримати його - це перша умова забезпечення успіху. Дітям подобається бути в ролі переможця. Але, зіткнувшись з труднощами і невдачами, вони можуть відчувати негативні емоції розчарування і страху, тому з дітьми необхідно провести бесіду на тему «Сьогодні переможений, завтра переможець» і підвести до висновку: «Неможливо перемогти, не ризикуючи програти! Негативний результат теж результат». Можна розповісти дітям про декілька відомих людей, які не відразу прославилися, а перш за все випробували гіркоту розчарувань.

Відчуття компетентності і віра у власні сили формується в дитинстві. Таким чином, кожен може розвивати і вдосконалювати закладений у ньому лідерський потенціал. Здатність індивідуальності суттєво підвищується в міру дорослішання і набуття життєвого досвіду і професійної майстерності. Головне визначити сферу діяльності для найкращого застосування своїх сил і досягнення успіху.
Проблема виховання лідера зараз найбільш актуальна, без виховання позиції лідера (лідера на благо) неможливе існування дитячого колективу. 
Відбуваються в сучасному суспільстві процеси повернення поняття «активна громадянська позиція» до первісного змісту. Наявність такої позиції в людини є проявом «лідерських» якостей особистості. 
Однією з основних передумов є створення умов для розвитку ініціативи та лідерських здібностей підлітків та реалізації їх через участь в організації життєдіяльності колективу. Дитяче самоврядування в даному випадку виступає в якості провідного педагогічного засобу, а органи дитячого самоврядування на рівні дитячого колективу - формою спеціально створеного для реалізації педагогічного сенсу простору. 
Як відомо, у підлітковому та юнацькому віці людини з'являється потреба у співпраці з людьми, у зміцненні зв'язків зі своєю соціальною групою, в прояві почуття єдності і співробітництва.

Самоврядування - це спосіб життєдіяльності колективу, що забезпечує активну участь у вирішенні важливих питань життєдіяльності кожного члена колективу. Це означає розкриття перед дитиною світу людських взаємин у всій його складності і суперечливості, виділення тих видів взаємодії, які ведуть до успіху, до самоствердження.
Одна з функцій дитячого самоврядування - підготовка до майбутньої життєдіяльності в суспільстві, в якому людині важливо вміти не тільки підкорятися, а й управляти. Відбувається придбання підлітком ряду знань, умінь і навичок, перш за все в управлінській діяльності.
У нашому навчальному закладі протягом восьми років діє система шкільного самоврядування «ШДА «Всесвіт»», провідною мето та завданнями якої є:
реалізуючи проекти, сприяти повному розвитку автономної, готової допомогти іншим, відповідальної та ідейної особистості:
Автономність:

Здатність самостійно приймати рішення і керувати своїм життям.


Готовність допомогти іншим:
Активна турбота про людей і уважне ставлення до оточуючих.
Відповідальність:

Здатність усвідомлювати наслідки своїх рішень, виконувати взяті зобов'язання і закінчувати почату справу.

Ідейність:

Прагнення жити у відповідності зі своїми цінностямиі дотримуватися демократичних ідеалів.

•Розвиток людини як особистості.Розвиток здібностей особистості у всіх  сферах - фізичній, розумовій, емоційній, суспільній і духовній.

•Розвиток людини як члена суспільства. Розвиток розуміння інших і співучасті, виховання почуття приналежності до суспільства і усвідомлення себе як частини його історії та еволюції.


Ми прагнемо допомогти кожній молодій особистості розглядати себе як частину цілого, хоч і невелику, розвивати почуття приналежності до цього цілого, що допомагає надати життю дитини сенс. Для цього молодій особистості потрібно безліч можливостей взаємодіяти і вносити осмислений внесок у світ, частиною якого вона є (сім'я, місцеве, національне і міжнародне співтовариство, культурна спадщина і природне середовище). Все це реалізується через ряд проектів над якими працюють спільно педагогічний, учнівський та батьківський колективи, задіюючи при цьому громадськість.
Звичайно основою такої роботи є актив класу та актив школи.
Тому головним  завданням педагогічного колективу є:
1.       Виявлення:
·         Діагностики, опитування, анкетування
(В цьому допоможуть діагностичні матеріали. Щоб ми змогли краще зрозуміти стан дитини при виявленні своїх здібносте, пропоную вам перевірити на собі декілька діагностик …)
·         Вибори голів класів та активу класу, розподіл доручень.

·         Вибори президента ШДА
·         Призначення міністрів, обрання складу міністерств

2.       Виховання:
·         Індивідуальні та колективні бесіди класного керівника з активом класу
·         Проведення традиційного тижня самоврядування
·         Організація та проведення загальношкільних та класних заходів, акцій, конкурсів.

3.       Навчання:
Ø  Класні збори
Ø  Засідання президентської ради
Ø  Засідання міністерств
Ø  Виконання індивідуальних  та групових доручень
Ø  Створення проекту  «Школа лідерів» (презентація)
Рішення та рекомендації з даної проблеми:
1.       Продовжувати системну роботу ШДА «Всесвіт».
2.       Класним керівникам:
·         більше приділяти уваги активним учням класу;
·          більше залучати до загальношкільної роботи;
·         контролювати участь активу класу у засіданнях ШДА.
3.       Психологу продовжувати роботу над методиками роботи з лідерами, залучаючи до співпраці соціального педагога.
4.       Розробити проект «Програма роботи Школи лідерів»
5.       Впровадити програму роботи Школи лідерів з 2012 – 2013 н.р.

Ø 2012 – 2013 н.р.  «Випробовування творчого потенціалу кожного учня у позакласній діяльності. Ефективність та результативність таких дій»
Протягом навчального року в школі проводяться різні позакласні виховні заходи, які вимагають безпосередньої участі класних колективів або їх представників. Конкурси, конкурсні програми, тематичні лінійки, свята, виставки, фестивалі вимагають прояву розумових та фізичних здібностей, спритності, кмітливості та, обов’язково, творчість цілої команди або конкретної особи. Діти в незвичних ситуаціях висловлюють свої думки, погляди, проявляють фантазію, винахідливість, демонструють свої знання та художньо-естетичні здібності. І дуже часто під час таких заходів для всієї школи розкривається творчий потенціал тієї чи іншої дитини, а, можливо, і талант.
Постійне залучення творчих, талановитих, здібних дітей до участі в позакласній та позашкільній роботі дає змогу дитині удосконалювати свої здібності, розвивати талант, творчий потенціал, ставати впевненій в собі, відкритій та самостійній.
Результатом такого процесу є учасники, лауреати та переможці таких конкурсів,  як «Зірковий дощ»,  «Сонячне коло», районних конкурсів з образотворчого мистецтва, хореографічних колективів, районного та обласного конкурсу КВН.
8.    Робота в МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу
9.    Участь у районних заходах
§  Жовтень Акція до Дня людей похилого віку
§  ЛистопадЗліт волонтерських загонів
                   – виступ учнів до Дня ліквідатора
§  ГруденьАкція «Молодь проти СНІДу»
                 – виступ учнів до Дня Збройних Сил України
§  Січень Обдарована молодь району
§  Лютий виступ учнів на урочистому засіданні до Дня воїнів-інтернаціоналістів та Дня Захисника Вітчизни
§  Березень участь к святковому концерті до Міжнародного
                      жіночого дня
                   – участь в урочистому засіданні до Дня визволення Добровеличківського району від німецько-фашистських загарбників
                   – участь в заходах до Дня створення
                      Добровеличківського району
§  Квітень День довкілля
                – підготовка літературно-музичної композиції до Дня Чорнобильської трагедії
§  Травень«Зірка памяті»
§  Червень фестиваль «Сонячне коло
                 – фестиваль хореографічних колективів району

10.Співпраця з позашкільними закладами та організаціями
Ø Протягом року – Зустріч з працівниками соціальної служби
Ø Протягом року – Зустріч з працівниками відділу у справах сімї, молоді та спорту
Ø Січень – «Обдарована молодь району» спільно з ЦДЮТ
Ø Лютий – «Проводи зими» спільно з ЦДЮТ
Ø Червень – фестиваль «Сонячне коло» спільно з ЦДЮТ


11. Співпраця з районним методичним кабінетом
§  грудень 2012 р.  – Участь у районних семінарах педагогів-організаторів
§  листопад 2012 р.  –  Участь в обласному семінарі з основ здоровя

Хореографічний гурток «СТЕП-ДАНС»

У своїй діяльності «Степ-данс» керується  Програмою для творчих об’єднань позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів.
 Основні завдання  – дати учням початкову хореографічну підготовку, виявити нахили дітей і задовольнити потребу в руховій активності; розвинути почуття ритму, хореографічну виразність, координацію рухів та ін.
Основною метою та змістом роботи гуртка є:
виховання свідомості дисципліни, дружби, розвиток ініціативи, прищеплення любові до музики, танцю, творчості. Спрямування вихованців на те, що рухами танцю вони мають передавати власні думки і почуття. Сприяння розвитку їх творчих здібностей, правильному розумінню творів мистецтва. Залучення дітей до світу прекрасного, витонченого смаку та любові. Залучення вихованців до системи вправ, які сприяють розвитку рухливості в суглобах, закріпленню та еластичності зв'язок, виробленню сили, гнучкості, мякості і точності рухів.

Основні напрями діяльності:
ü  Основи музичного руху. Колективно-порядкові вправи.
ü  Елементи екзерсису класичного танцю.
ü  Елементи екзерсису народно-сценічного танцю.
ü  Відомості з народознавства ( основні жанри українських народних танців; хороводи; побутові танці).
ü  Танцювальні етюди та танці.

Театральний гурток «Сучасник»
Головна мета навчання:
1.      Сприяти формуванню світовідчуття учня, розкриттю його творчої індивідуальності, формуванню його поняття про театральну етику.
2.      Розвиток творчої психотехніки актора.
Основні завдання навчання:
1.      Виховати в учнів необхідність пізнавати життя та його закони.
2.      Виховати здатність постійно удосконалювати акторську психотехніку за допомогою індивідуально направленого тренінгу та самовиховання.
3.      Сформувати професійні навички та вміння, допомогти засвоїти плідні методичні прийоми роботи  над роллю.
Головний методологічний принцип викладання – засвоювати закономірності поведінки людей в сценічних умовах.


















Немає коментарів:

Дописати коментар