12 - 16 лютого 2018 року
Тиждень здорового способу життя під гаслом
"Найбільше багатство - здоров'я"
1.
В рамках декади «Найбільше багатство
– здоров’я» та з метою дати учням корисні поради щодо збереження й зміцнення
здоров’я, учити цінувати власне життя та здоров’я, розвивати логічне та творче
мислення, комунікативні навички, уміння долати труднощі, вміння працювати в
команді, виховувати розуміння необхідності вести здоровий спосіб життя та
здоров’я, був проведений гра-квест «Наше здоров’я» для учнів 7 класу.
Група учасників від
ведучого отримала інструктаж та путівник,
в якому фіксувала :
1) назву станції;
2) результати виконаного завдання.
Кожне завдання знаходилось на інформаційних носіях школи та у помічників
ведучого , які перевіряли правильність виконаного завдання і лише в разі його
вірності вказували на наступне завдання.
Кожні два завдання виконувала нова підгрупка учнів, якій передавалась
естафета попередньою, і приносили отриманий
конверт.
Ключовим завданням стало створення плакату «Здорове харчування» за допомогою матеріалів, що містились в отриманих
конвертах.
Після проходження квесту учасники поділились думками про те, що їм
найбільше сподобалось, що запам’яталось, що цей квест може дати дітям.
2. Тематична лінійка "Бути здоровим - модно"
Мета: сформувати уявлення про довготривале життя та способи його підтримання; ознайомлення з М.М.Амосовим - взірцем людського довголіття; розвивати прагнення турбуватись про свій організм; виховувати бажання бути красивою людиною.
Флешмоб «Серце життя» -
«Здоровий спосіб життя»
(Healthy lifestyle)
Дві команди складають вислів
про здоров’я українською та англійською мовами.
3. Кінолекторій "Як дорослішає дівчинка" організований та
проведений педагогом-організатором та медичною сестрою для учениць 7-8 класів з
метою сформувати уявлення про репродуктивне здоров’я та статеве дозрівання
дівчат.
4. Тренінг "Лихослів'я та здоров'я"
5. Художня майстерня "Країна здоров'я"
Мета: висвітлення
через образотворче мистецтво здорового способу життя, опираючись на власний
досвід.
6. Дошка інформації, запитань та відповідей.
Мета: привернення дитячої
уваги до цікавих фактів про здоровий спосіб життя; використання матеріалів як
перевірка знань про здоров’я людини.
7. Вікторина "Що я знаю про здоровий спосіб життя" для учнів 5 - 6 класів.
Мета: визначити обізнаність учнів про хвороби, що передаються
повітряно-крапельним шляхом, тютюнопаління, алкогольна залежність,
наркозалежність.
В процесі вікторини учні по-черзі доповнювали прислів’я, змагались на кращого
шифрувальника, намагались сказати «НІ» у провокаційних ситуаціях, давали
відповіді на питання, використовуючи лише два слова: «так» і «ні». А заключним
етапом вікторини стало створення по групам пам’ятки «Як сказати «НІ».
Немає коментарів:
Дописати коментар